Balmommyy 38+2 haftalık hamileyim belimde ağrı var ama belimin ortalarında ve karnıma yayılıyor kasıklarım değilde karnım ağrıyor yanları sizlerde durum nedir yaşadınız mı böyle bişey doğum sancısı olabilir mi