gozdeee41 kızlar sabah açlık genelde 76-87 arası geceleri tokluklarım fazla cıkıyor 130-140 sizce insülin başlatırmı bebeğe bir zarar verirmi bu değerler ya ben 120 görünce bile piskolojim bozuluyo sizce çokmu takiyorum nolur cevap verin😭
ikiminikannesi_ gozdeee41 gozdeee41 yani 4 aydir diyetteyim ve insülin kullaniyotum artık uzman oldum bu değerler çok normal sizde seker falan yok bence zlsadece sınırda onuda dikkat edersiniz olur ah ah keşke benimde değerlerim böyle olsa insulinle benim boyle
Newmommyy gozdeee41 bence de çok takıyorsun canım yukarıdaki arkadaşın da söylediği gibi normal değerler bunlar. Ben sabah kahvaltısını biraz fazla kaçırırsam 145 fln görüyorum ama biliyorum yani neden öyle olduğunu hemen bir yürüyüş bir kefir yada yoğurt yiyorum dengeliyor. Gün içerisinde sürekli 170 üstü falan görürsen genelde insülin başlatıyorlar çünkü ne yesen düşmüyordur. Stres edersen daha çok çıkar şekerin.
curlysister Açlık 95 altı 1. Saat tokluk 140 altı olması gerekiyor doktorunuzla bir görüşün ama sınırda olduğu için dikkat ederek çok rahat bir şekilde düşürürsünüz
gozdeee41 ikiminikannesi_ ayy nasıl rahatlattınız beni çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için inşallah siiznde şekerleriniz daha güzel çıkar💙
gozdeee41 Newmommyy Allah razı olsun içimi ferahlattınız çok teşekkür ederim dediğiniz gibi yapicam bende💙
ikiminikannesi_ gozdeee41 insallaj çok teşekkür ederim :) sekerli hamur işini sınırlı tüketmenin yeterlidir sizin için zaten çok da faydalı değil bunlarda
Ceed_mom Benimde açlık 90 1.saat bugün 148 2.saat 116 çıktı bugün ilk kez ölçüm bende çok tedirgin oluyorum korkuyorum ilerleyen günlerde umarım daha düzenli olur