Bunun çözümü yok. Doğası gereği dökülecek mecbur. Bizim de saçımız dökülüyo mesela aynı şey. Şimdi bi de mevsim geçişi bizimki coştu her kalktığı yerden izini topluyoruz resmen ama yapacak bişey yok. Biz mevsim geçişinde traşa götürüyoruz haricinde de sürekli taramak önemli. Ama tamamen bitmesini beklemeyin