Kızlar merhaba 1 sağlıklı gebeliğim 2 dış gebelik yaşadım adetim 1 dün geçikti test yaptım ilk 5 dk içinde böyle çıktı ama hiçbir belirtim yok bir önceki dış gebelikte de değerim ilk zamanlar düşktü ve hiçbir belirtim yoktu aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum
Kan ver diyeceksiniz bulunduğum ilçede yok merkeze de cesaretim yok aynı şeyler aynı durumlar öffff…