Balamir Bugün hastaneye gittim tiroid yüksek cıktı euthyrox 25 mg verdi. Bu değerin yüksek olmaması gerektiğini söyledi bebeğin gelişimi açısından. 4+6 dayım. Benim gibi bu problemi yasayan oldu mu? Sonrasında ne yaptınız?
Heyzil Balamir canım benim o kadar yüksek değildi ama olması gereken değerin üstündeydi doğuma kadar ilaç kullanmamız gerekiyormuş zaten şuan düzene girdi ama doktor ilaç kullandığım için düzendedir dedi doğuma kadar devam edecek dedi
Sedaahmet Balamir benim de 4.11 çikmıstı. Doktorum levotiron 25 mcg. Ve jodid 100 mcg verdi. 2 hafta önce kan vermiştim, 2,8 e düşmüştü. Bugün yine kan verdim .ögleden sonra sonuclar çıkacak. Bakalim düsmüşmü yine
Sarenil Balamir çok erken anlaşılmış hiç sorun etme benim 16 haftamda 5,00 çıktı hemen ilaca başladın aç karna içmemiz gereken bir ilaç. Hiç canını sıkma
Sedef-345 Balamir ben hamile kalmadan önce sizin değerleriniz civarındaydı , spor yaptım iki ay az kilo verdim . Yarı yarıya düşmüştü . şu aşamada ilacı kullanmanız mantıklı düşer bencede değeriniz çok yüksek değil
Balkizberra Ben kullanıyorum aynı ilacı günde 1 tane benim 3.83 du 12 haftada 1.28 e düştü iyi dedi doktorum 18 haftalığim bi sıkıntı yok gelişiminde😊
Ayaz2016 Benimde ilk gebeliğimde yüksekti Doğuma kadar ilaç kullandım Doğumdan sonra bıraktım bi sıkıntı olmadı şükür sizde ilacınızı düzenli kullanın doktor kontrollerine gidip kan verin bişey olmaz sağlıcakla kavuşun insallah 🙏
Selintosh Balamir Yıllrdır tiroidle cebelleşen biriyim değerleriniz çok yüksek değil ama düşürmeniz de gerekiyor bebeğin sağlığı için.İlacınızı mutlaka sabah aç karnına düzenli alın ve doktorunuz sizden ne zaman kontrole gitmenizi istediyse ihmal etmeden gidip aç karnına kan verin.Değere göre ilacınızı yükseltebilir.Sıkıntı yapılacak birşey değil ama ihmal de kesinlikle etmeyin.İlacı aldın 2 güne normale döner diye bir durum yok ne yazık ki 2-3 haftayı buluyor değerlerin değişmesi.