Bende de oluştu hamileligimin en başından beri var ve hiçbise kullanmadım. Anlımda ve göz altlarımda guneş yanigi gibi duruyo. Annemler falan doğumdan çıkınca sacınla sil geçer diyolar. Birde sanırım her hamilelerde olmuyor. Hamile olan bir arkadaşım var ama onun yuzunde leke yok.