canım Allah sabır versin başın sağolsun. ben de geçtiğimiz kasım ayında bebeğimi kaybettim kalbi durdu 9. haftada. inan senin yaşadığını yaşayan hepimiz ilk basta ayni şeyleri düşündük. uzun zaman bebek yolu beklemekle hemen bebek sahibi olmak arasında bir fark olmuyor bebeğini kaybettiğinde acı aynı acı benim bebeğim ilk denemede olmuştu ama kanamalar devam ederken bebeğimin kalbi durdu hissettiğim acının tarifi yoktu. iyi tarafından bakılacak olursa düşüğün bacağı içeride derlermiş bana da burada söylemişlerdi. folikasiti bırakma sakın ve haftan küçükmüş doktorun izin verirse ilk reglden sonra hemen yine dene bak hemen olacak ❤ umut olsun diye yazıyorum ben ilk reglden sonra denedim şimdi 14 haftalık hamileyim. Allah tez zamanda sana da nasip etsin en sagliklisindan 🙏🌸