Melike2535 canım inan hayırlısını iste hiç böyle ümitsizliğe kapılma 2018 de kızım dünyaya geldi 2021 Ocak ayında tekrar düşünmeye başladık o sene dış gebelik yaşadım sonra yine denemeye devam ettik 2023 de Temmuz ayında yine dış gebelik kürtaj oldum. Duayı yanlış ettim hamile olayım da bi diye hiç hayırlısını istememişim sonradan farkettim. Ve o olmadığı zamanlar Rabbimin bildiği varmış kendi sağlık sorunlarımla karşılaştım. Bu ay da 2 gün reglim gecikti çift çizgi gördüm ama sevinemiyorum bile endişeleyim acaba mı diye hayırlı zamanda hayırlı bir şekilde rabbim ikiz nasip etsin içimden böyle geldi :)