Kızlar benim toksoplazma igg negatif çıktığı için doktorum dikkat etmemi söyledi . Pasta içerisindeki kremadan vs bunun bulaşma ihtimali var mı ? Yani düşünüyorum aslında mantıksız geliyor bu zamana kadar bulaşmamış kedim de var ayrıca cins ve aşılarını düzenli yaptırıyorum . Bu zamana kadar bulaşmayan bişey pasta kremasından vs bulaşır mı