Kızlar çok çok üzgünüm transferim bayram tatili yüzünden 1 ay ertelendi nisanda adet olup mayıs başı gibi transfer olucam herşeyde bi hayır vardır fakat bu süreç beni çok yordu artık beklemek çok zor birde doktorum nisanda vurulmam için lucrin diye bi iğne verdi bu iğneden vurulan varmı bilgisi olan?