Kızlar geçmeyen balgam vardı epey uzun zamandır bogazidma gıcıklık yapiyodu ama iki ucgundur etlerim agriyo kemiklerim kiriliyo dün hiç uyuyamadım nefes alamadım burnuma ne sprey bulduysam sıktım o kadar halsizim ki , kızlar şunu sorucam normal acile mi gidiyoruz yoksa kadın doğum acile mi? Devlet Hastanesi takipli olduğum için elimde bı numara ulasabilecegim bir doktor yok 36 haftalığım