Duyguaksoy Kızlar merhaba kullandığınız memnun kaldığınız çatlak kremi nedir ve ne zaman kullanmaya başladınız mustela ve bioderma arasında kaldım ama
1palyaco Duyguaksoy Hindistan cevizi yağıda öneririm . Ama organik alın parfümerilerden almayın . Hindistan cevizi çatlaklara iyi gelen doğal bir üründür. Aldığınız mustela veya bioderma ile kullanırsınız .
Daisyy000 Duyguaksoy Hepsi boş olacaksa oluyor 😂 Dünyanın parasını verdim en iyi kremleri yağları kullandım. 33te bi çatladım aman Allahım 😂
23_izmir Duyguaksoy ben öylesine denemek için Hipp aldım aşırı memnun kaldım 33 haftalık oldum hiç çatlama kaşıntı olmadı daha şu an karnımda baya var ilk bebeğimde lierac kullandım bana hiç iyi gelmemişti
Duyguaksoy 23_izmir ya ben ilkinde yaşım küçüktü çok bilmediğim için kullanmadım söyleyen de olmadı bunda çok geç olmadan başlayım diyorum da çok kararsız kaldım
saudade_ Duyguaksoy bio oil - ilk 3 aydan sonra başladım. Ama ne kullanırsanız kullanın kesinlikle genetik bir şey çatlamak
M-Urass_Mom Duyguaksoy Bio oil aldım 2 tane 200mL’lik. Lierac almak istiyordum ama dehşet pahalanmış gerek duymadım. Genetik olarak çatlamaya gayet yatkınım ama yağlanıp nemli tutunca işe yarayacağını hissediyorum
Duyguaksoy M-Urass_Mom evet lierac çok pahalı geldi bana da hergün bebe yağı da sür diyenler var bilemedim valla bakalım biraz daha araştırayım
M-Urass_Mom Duyguaksoy Bio oil bebek yağından daha iyi. Önce bebek yağı kullanıyordum cildim kuru hemen emiyor ve nemli kalmıyordu. Bio oil nemli bırakıyor memnunum
M-Urass_Mom Duyguaksoy Daha yeni birkaç gün önce. Üzerinde 3. aydan sonra kullanılması önerilir yazıyor zaten, tam denk geldi