FatimaN22 kocaman bi sarılma gönderiyorum size 🥹🫂olur mu öyle şey annelik emzirmeden mi ibaret. Hiç emzirmeseniz bile çok iyi bir annesiniz. Benim annem de beni sadece üç ay emzirebilmiş sütü kesilmiş. Ama benim için dünyanın en iyi annesi.♥️ Alın alın koklayın öpün içinize çekin mis kokusunu.. siz annesiniz Allah size ne güzel bir hediye göndermiş. Ona en iyi bakabilecek siz olduğunuz için size gönderdi. Hiç canınızı sıkmayınnn mama ile büyüsün ne olacak. Sizin sevginize çokkkk daha ihtiyacı var ve bunu dert edinen birisiniz nasıl da incesiniz çok şanslı bir bebeğiniz var. Siz çok güzel bir annesiniz 🫶🏻