Merhaba deneyimli anneler çocuğum dün geceden beri ateşi 38.5 Kadar çıktı 2,5 aylık Durmadan ağlıyor doğru düzgün uyumuyor normalde gazsız bir çocuk olmasına rağmen alt ve üst kazı inanılmaz çıkarıyor ve sıkıştırıyor bu gaz normalde gazi olmayan bir çocuk. Uyurken sürekli sayıklıyor doktor bogazıns filan baktı neyının olduğunu anlayamadı. Bı sabah birazda öksürdü. Böyle bir durumu yaşıysn varmı ne yaptınız lütfen yardımcı olun kafayı yemek üzereyim