Pamuk Nesilhannnn Süt yeterli olduktan sonra neden mama kullanilsin ki? Birde emin ol kimse isteyerek evladına mama vermez mecbur kalınca veriyorsun.
yusram68 Nesilhannnn sutune bagli yetiyorsa gerek yok yetmezse tabiki mama lazim olucaktir isteyip istememekle bir alakasi yok bunun o durumda eger bebege yetmiyorsa kilo artisi olmuyorsa veya sarilik olursa kosa kosa mama almak zorundayiz
Daisyy000 Nesilhannnn İlk ay sütüm çok çok az olmasına rağmen doktorum mama kullanmamı istemedi, ben hic kullanmadım, oda emdikçe arttı. Sütünüz varsa zaten mamaya gerek yok
Fatma44 Nesilhannnn ben kızıma kullanmamıştım daha doğrusu kızım hiç bir markayı içmedi.her markayı denemistik istisnasiz