AyAc az önce kontrolden çıktım herhangi bir sıkıntı görmedi doktorum normal doğum için bekleyelim dedi 36+2 haftalıgız haftaya tekrar kontrole gelcez 3 kilo olmuş bebeğim haftaya tekrar bakalım dedi normal doğumu bekleyelim dedi açılma vs var mı bakmadi sizi bilgilendirmek istedim