Babymom-2- Arkadaşlae aderime bir hafta var dün test yapmıştım iki saat sonra pozitif görmüştüm baya pembe pembe çok yorum okudum kuruma çizgisi olsa su dökünce geçer diye bende su döktüm geçmedi foto yüklücem
Patito__ Babymom-2- iki saat sonra olduğu icin dikkte almiyoruz maalesef cnm. Adetinede daha varmis iki gun sonra tekrrlayin
YesimAykut Babymom-2- canım benim de benzer testim acaba pozitif mi bilemedim, çok benzer testlerimiz
Babymom-2- YesimAykut silik çizgi var sanki kızımı böyle ögrenmiştim adetime iki gün kala bekleyipmi çıktı hemenmi