Elifelif0110 Ben sevgi de Sebahattin beye gidiyorum ama Dr Mine taşkını da çok övüyorlar kendi kliniği de var ünv hastanesinde Prof. Ben refakatçi eşleri almadıkları için gidemiyorum ama çok övüyorlar
Elifelif0110 Diladeniz2 ikisi de gayet güzel anlatıyor muayene ediyor inşallah güzel geçer her şeyiniz 🙏
dogurangaplumba Diladeniz2 Benim doktorum canım tatli dillidir aslında Şule turhan demiralp var ilk hamileliğimde ona gittim şahin cılız var o da iyidir
Diladeniz2 Elifelif0110 İnşaAllah kuzum benim öncesinde bir kaybım vardı o yüzden riskli geçiyor yine de farklı doktor bilen varsa sormak istedim 🤭