Ceylannn_ Evet ne olur ne olmaz bence gitmekte fayda var çevremden çok şeyler duyduğum için genelde ordan burdan söylenene değilde doktorun söylediğine bakılmalı kendi fikrim bu yönde arkadaşımda geçen hafta doğum yaptı acil sezaryene girmek zorunda kaldı nişanı gelmiş herkes evde bekle demiş bebek son anda ters dönmüş evde beklemis beklemiş sancısı yok bebekte hareket yok doktor kızmış suyun azalmış bebeğin nabzı düşmüş neden insanları dinliyorsun diye acil sezaryene alınmış o ameliyattaykende eşi çantasını hazırlayıp hastaneye götürmüş çanta hazırlamak için herkes ona erken dediği için onu bile yapmamış