Tusba Çok kararsızım kızlar.. Tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi.. Bir de hangi markayı önerirsiniz☺️
Aysecrkbl58 Tusba ben manuel aldım ve bence gerekli doğumdan sonra bebek bı tarafı eminca diğer tarafı uyarirsin ve sütün artar kaşık biberonla icirirsin
Yagizinannesi_ Tusba ben uygun fiyatlı manuel aldım süt oranına göre elektrikli alırım diye düşündüm gelip gelmiceği belli değil fazla para vermek istemedim.