Arenn1 33+1 olduk bugün.Muayeneden geldim az önce.Bebegin kilosu suyu gelişimi felan iyi dedi.1700 dedi kilosuna normal mi.Herkes 2000 üstü diyor.Zayıf mi acaba biraz canım sıkıldı
Yagizinannesi_ Arenn1 benim 35 haftada 2200dü bence senin bu tabloya görede normal kilosu az değil yani
Alynq Arenn1 ultrason cihazı %100 doğru ölçmüyor kiloyu 3700 dedikleri bebek 4200 olarak doğdu yakın çevremden biliyorum çok takılmayın sağlığı yerindeyse sıkıntı yok
orkide123p3t Arenn1 bence iyi kilosu sağlıklı olsun da ben en son 34 haftalıkken gittim 2500 dedi iyi dedi kilosuna çok fark yok 600 700 gram için üzülmeyin canı içinde olsun derler ya öyle gerçekten Bi de benim eşim 190 100 kilo adam genetiktir diye düşünüyorum
Arenn1 Yagizinannesi_ sağol ya içim rahatladı biraz.Herkes fazla kilo söyleyince benimki az gibi gelmişti
Iremcmgz Bende 34 haftalığım 2066 dedi doktor biraz minyon bir bebek olacak dedi hiç bir sıkıntı yokmuş.
Arenn1 orkide123p3t aynen öyle genetik oluyor.ilk çocuğum kilosu yerindeydi inşallah bu da sağlıklı bir şekilde gelir
mmozaa Arenn1 herkes fazla kiloyu sağlık olarak görüyor. bende sinir oluyorum bebem 2,500 olmuş bile falan yazıyorlar nazar boncuğu koyuyorlar. Gayet normal endişe etmeyin millete bakmayın🌸
Esraaaas Arenn1 bende 30 haftalığım 1420 civarı ama buradakileri görünce diyorum acaba bende mi bir sıkıntı var
Arenn1 Esraaaas aynen bende bı tuhaf oluyorum.simdiye kadar iyiydi aslında hep haftasıyla uyumluydu.30dan sonra azalma basladi gibime geliyor
Azra8Engin Arenn1 32+3de 1550 gramdi. Doktorum haftasiyla uyumlu 1 hafta 10 gün geriden geliyor o da 2 haftaya kadar geriden gelmesini kabul ediyoruz senin bebiş minyon olacak dedi. Ben de stres yaptım 2 haftadır yemediğim kalmadı.
Arenn1 Azra8Engin bende bugün yemeye başlayacam muz ceviz felan hic sevmediğim şeyler ama mecbur yiyecem
Azra8Engin Arenn1 yumurtayı sabahları 2 ye çıkar peyniri de aynı şekilde. Tahin pekmez ye haftada birer gün balık beyaz et kırmızı et tüket