Günaydın herkese 😍 ilk oğlumun adı Deniz ve daha cinsiyeti belli olmadan karar vermiştik daha da başka isim düşünmemiştik. Şimdi ikinci oğluma hamileyim. En son Kıvanç diye karar verdik ama tamam işte bu diyemiyorum yine de 🥹 bakmadığım isim kalmadı ama yok yani biri bişey diyince de kafam karışıyor.