Nur__ canım devlet hastanesi icin başlık bende açtım ne yazıkki cevap alamadm sadi konugu önermem çok kalabalık bahçelievler devleti çok övüyorlar ama bence orasıda cok kalabalık bende süleymaniye kadın dogum var zeytinburnunda daha sakin ve randevu almak daha mümkün iki haftadır kontrole oraya gidiyorum ama hala emin olamadım dogum konusunda