MomyAsli_ Kızlar selam şeker yüklemesi için doktorum bugün çağırdı ve ilk kez boy kilo söyleyecek cinsiyetimiz erkek. Sizin bu haftalarda bebek boy kiloları nasıldı? Kendimi aşırı şişman hissediyorken eğer kilo alan sadece bensem yıkılırım 😄
Bus0672 MomyAsli_ 24+6 da 800 gr 27+3 1100 gr haftasıyla uyumlu demişti burdan hesaplayabilirsiniz ortalama 900-1000 arasıdır gelişi önde değilse tabi
MomyAsli_ aselbozacioglu 900 gram dedi benimkine de ama ben çok kilo almışım diyetisyene gönderdi 57 kilo ile başlamıştım 73 olmuşum ya
MomyAsli_ Bus0672 900 gram dedi benimkine de ama ben çok kilo almışım diyetisyene gönderdi 57 kilo ile başlamıştım 73 olmuşum ya
MomyAsli_ Eko93 900 gram dedi benimkine de ama ben çok kilo almışım diyetisyene gönderdi 57 kilo ile başlamıştım 73 olmuşum ya
busesssssss MomyAsli_ aynı hafta, aynı kilo ile başlama ve nerdeyse aynı kilo bende 70-71 im herkes su haftaya kadar en fazla 5 kilo falan alıyor niye böyle oldu bizim o kadar ağzım kapanmayacak sekildede yemiyorum anlamadım gitti
MomyAsli_ Pcoslugebe bebek iri olsa aldığım kilo normal diyeceğim iki ayda 10 kilo almışım fil miyim ben ya
MomyAsli_ busesssssss benden önce bi gene daha girdi incecik moralim öyle bozuldu ki kızımda 75 ile doğuma girmiştim bunda daha 3 ayım var bebekte iri değil haftasında yani kendime mi almışım hep gerilikte yok yani de
Eko93 MomyAsli_ sakın ol. Taktikca daha çok kilo alırsın bebis de alır kilo illaki. Daha var zaman. Benmki de kilolu bir bebis dgl
Pcoslugebe MomyAsli_ şekerin normalse korkulacak bir durum yok öyle düşün. Belki sadece iştahın açık olduğu için ya da çok fazla tatlı, meyve tüketiyorsan ondan almışsındır