FKRKS29 Toprak-Elif ben boş gebelik geçirdim temmuzda o zaman oraya gidiyodum cumrts hamile olduğumu öğrendim 🥰 yine oraya gidicem🥰
Matmazelll Toprak-Elif 33+5 haftalığım özde sakarya ya gidiyorum şimdilik memnunum tatlı ve güler yüzlü bir bayan ve konuşkan 2. Doğumum ve sezeryan olucak nasipse
Toprak-Elif FKRKS29 ablam orada ameliyat oldu. Dün gittim hastaneye çok temiz ve güzel gözüküyor ondan bilgi almak istedim. Ben izmirde yaşıyorum ama eğer düzgün bir doktor bulursam orada doğumu yapabilirim diye düşündüm.
FKRKS29 Toprak-Elif ben Gülhan hanıma gidiyodum gayet ilgiliydi , şimdi özde sakarya diye yeni bi doktor gelmiş herkes çok öneriyor ben ona gidicem bakalım , insAllah yazan olur daha cevap alırsınz🥰 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insAllah
Dnzzzykkm Toprak-Elif Bende İzmir’de oturuyorum buradan Manisa şehir hastanesine gidiyorum çok memnunum demir takviyeyi için gün hastanesine yatış yapıldı tek günlük odaları tek kişilik ve tertemizdi ben çok memnun kaldım ve Gülhan hanımın çoğu hastası uzaktan geliyor
Dnzzzykkm Merhabalar ben Gülhan hanıma gidiyorum 25. Haftadan beri çok çok memnun kaldığım bir doktor her konuda bilgi alabiliyorum normal doğum gözüküyor umarım doğumu da Gülhan hanımla birlikte yaparım çok iyi bir doktor çok ilgili