Aybukgeg Kızlar selam idrar tahlili verdim lökosit 6 ph 7.5 çıktı değerlerim Yüksek mi enfeksiyon var mı yardımcı olur musunuz cumartesi doktor randevum var geç kalmış olurmuyum içime şüphe düşüyor