Uzunkirpik Kızlar 27 hafta gebeyim. Ellerim ve ayak bileğim fena şişmeye başladı korktum ve şaşırdım erken değil mi var mı bu durumda olanınız.
Aysemm44 Uzunkirpik Ya ödem ama bende çok tuz tüketiyorum bişey yok bence tansıyonun yüksek ölc nolur nolmaz tansıyon tehlikeli
sudedemirr Uzunkirpik bol su için. Geçmezse bir doktora görünün bence. Hamilelikte bende asla ödem olmadı bildiğim kadarıyla son haftalarda olur ama sizinki erken başlamış takip edin
Uzunkirpik Miskinim bakıldı ama çıkmadı tansiyonum da yüksek değil perşembe kontrolüm var tekrar idrar vereceğim
Eylul_eylul Uzunkirpik hamileliğin 20.haftalarından sonra ödemi normal diyorlar tabi ektra bi durum yoksa tansiyon idrarda protein gibi. Benimde birkaç gündür ellerim ayaklarım şiş ama bi problemde yok yarın doktoruma sorucam bende
Zeynepkrkytlli Uzunkirpik büyük ihtimalle tuzlu besleniyorsunuz ve ödem yaptı Su içerek kurtulabilirsiniz ama doktorunuza yine de söyleyin çünkü gebelik zehirlenmesi de olabilir (baska belirtiler de gerekiyor onun için ama yine de doktorunuzun haberi olsun durumunuzda)