28 haftalık hamileyim 2 tane miyomum var doktorum erken doğum olabileceğini söyledi 3 4 kez kanamalarım oldu gebelik şekerim var bana rapor vermişti iş yerime hemen birini almışlar doğumdan sonra devam edemeyeceğim için raporumu yenilemesi gerekioken yazamam dedi ve bana diyorki istirahat et yat miyomlarımı doğumda alacağı için devam ettim ama dün çok sinirlerimi bozdu bu haftadan sonra doktor değiştirebilirmiyim ne yapmam gerektiğini bilmiyorum