Lovelovebaby Hanımlar günaydın.bir sorum olucak bim a101 gibi yerler hamile personel alıyor mu bilgisi olan var mı çalışmaya ihtiyacım var çünkü başvuru yapsam hamile olduğumu söylesem ne söylerler acaba
Hazalaskin Lovelovebaby hamile birini hiç bı işyeri almaz diye biliyorum sigorta ile çalıştıran iş yerleri yani. Çünkü sonrasında lohusa doğum hakları vs var bunlarla uğraşmak istemezler. Günlük işlere gidebilirsin yada sigortasiz yerlerde çalışabilirsin belki
numix A101 ve Bim’de eleman az olduğu için her şeyle ilgilenmek zorunda kalırsınız örneğin; ürünleri raflara yerleştirmek, depodan ürün çıkarmak, kasada durmak, sayım yapmak vs. Ve mesai saati de oldukça fazla. Hamile birisi için ağır iş ortamı olur.
Lovelovebaby numix teşekkür ederim evet tabiki zorlu yanları da var . Kısmet artık bebiş ten sonra inşallah
Minigiim-vebenn52 Alsalar da çok yorulursun market kolay değil hep kasada durmuyorsun yeri geliyo sayıma gidiyorsun yeri geliyo depoya yeri geliyo taşımaya raf yapmaya çok zorlar yani ama yine de sor