Herkese merhaba
4 şubatta normal doğum ile bebeğim dünyaya geldi
40 gün süren lohusa kanamalarım kahverengiye dönüp bitmişti ki kırmızı kan gelmeye başladı yani sanırım regl oldum
Ama ben emziren anneler hemen olmaz diye biliyordum acaba sütüm mü kesilecek bilemiyorum kafam çok karıştı, sütüm zaten az olduğu için endişe ediyorum