Seymaemre Kızlar başlığa sığdırmaya calıstım her seyde acıle gide gele bıktım ama iç çamaşırım cok ıslanıyor bu sıkıntıyı yaşayan varmı?
Mavisbonck Seymaemre bana olmadı ama başka bir sebepten hastanede yatışım yapılırken yanıma gelen bi kız vardı 22. Haftadaydı 180 tl mi ne bi test aldırmıslar onu yaptilar gelen su akıntı mı yoksa bebeğin suyu mu diye bebeğin suyu çıktı sonraki gün kan geldi biraz enfeksiyon tedavisine başlamışlardı 1 hafta boyunca olacakmis hastanede
fatmanurkantar Seymaemre korkmayın öncelikle belki vajinal akıntıdır su diye üzülmeyin ama asla ihmal etmeyin doktorunuza yazsanız bile direk gel diyecek siz siz olun biran önce gidin ihmale asla gelmez vajinal akıntınız enfeksiyon kaynaklı olabilir buda erken Doğuma sebebiyet verir siz direk hastaneye gidin
Hbsanneoluyo Seymaemre canım çok hareket edince fln da biraz fazla akıntı oluyo normal yani benim bazen fazla oluyor bazen az günlük en az 2 3 defa çamaşır değiştiriyorum Tabi senin çok aşırı oluyorsa git
Balkiz Seymaemre sulu akıntı normal ama doktorunuzun mutlaka bi test etmesi gerek. En azından rahim ağzı uzunluğunuza bakar ve erken doğum ile ilgili bilgi verir. Küçük bi testle hemen anlaşılıyor zaten su olup olmadığı
edaozdxx Ben yaşadım canım. Hatta daha dün bile aynı şey oldu. Test yapıldığında da negatif çıktı. Gebelik ilerledikçe bebek büyüdüğünden sıvı kaçırmaları olabiliyormuş. İçin rahat olsun. Doktor bana suyunun geldiğini anlarsın. Bir anda balon patlaması gibi düşün hızlı bir şekilde su akışı olur. Biraz da kanlı olur dedi.
ayssebabat benim de bu sabah çamaşırım hatta pantolonum ıslandı bir parmak genişliğinde. doktora gitsem mi diye düşünüyorum? 19+2günlük
cemre- Bazı arkadaşlar böyle postlar açmışlardı daha önce . Kese delinmesinden bebeğin suyu azar azar geliyormuş . Hatta bazılarında hiç su kalmamış . Bazılarında ise o delinme kendiliğinden kapanıyormuş . Dikkat edin alıntı rahatsız edici şekilde fazlaysa muhakkak doktora görünün .