Merveekayaa1 Bu saatten sonra döner mi kızlar egzersiz vs yapıyorum ama başka neler yapmalıyım normal doğum çok istiyordum
Daisyy000 Merveekayaa1 Artık ihtimal biraz düşük. Benim dönmedi. Bebek öyle gelmek istiyorsa vardır bir sebebi,normal olsun diye zorlamayın bence
Nurrr0006 Merveekayaa1 bizimki de 36 hafta kafasını yerleştirmiş çıkamıyor galiba hep sag tarafta gogsume yakin yerde hissediyorum kafasını. hala dönmedi bu gidişle sezaryen olcaz gibi
Merveekayaa1 Daisyy000 internette bilgi kirliliği çok malesef dönmüyorsa bebekte bir sorun olabilir vs yazıyor o beni korkuttu sadece. Karnımın üstünde tam kafasının olduğu yeri elleyince orası acıyor 😣
Daisyy000 Merveekayaa1 Hiçbir sorun olmaz merak etmeyin, sıpanın keyfi öyle durmak istemiş 🤩Döndürmek için egzersiz falan yapmayın derim,bebeği eşinden ayırabilirsiniz yada kordon dolanabilir(doktorum dedi)