Ben kullandım sancım başlayınca kayinvalidem suya koydu o suda kendi kendine açıldı benimde acilmam oldukça dua felan okuyor ona sancı çekerken az bişey de suyundan icirdiler bana doğumum çok kolay oldu bilmiyorum tabiki onun etkisi varmıdır yokmudur inanmak gerekiyor heealde biraz ona