Merhaba hanımlar.benım ıkıncı geblıgım ve iki düşüğüm var hiçbir hamileliğimde mide bulantısı yaşamadım ama bu gebeliğin de üç ayı bitirdikten sonra zaman zaman baş ağrısı problemleri yaşadım bu baş ağrısı beni çok kötü yapıyordu öyle ki bayıltacak duruma getiriyordun ardından sabahları aç karna kusma mı sağlıyordu.afedersiniz Kusmadan kastım sadece beyaz köpük kusuyordum. Ve kusmanın ardından baş ağrım geçiyor rahatlıyordum kendime geliyordum bu durum dikkatimi çekmeye başladı çünkü üç aydan sonra zaman zaman bu şekilde tekrarladı sizce bu normal bir şey mi baş ağrısıyla beraber kusma ve kusmadan sonra baş ağrısının durması… Bu arada dipnot: Ensem de doğuştan su birikintisi vardı şu an leke dönüşmüş durumda zaman zaman baş ağrısı yapıyordu zaten…. Görüşlerinizi merak ediyorum