Dlydmrcn Kızlarrr sabah 8 de doğuma alacaklar beni. Hem çok heyecanlıyım hem de çok korkuyorum bebeğim 38 haftalık ama 2500 kg olduğunu söyledi dün doktorum anne karnında ki gelişimi durduğu için de daha fazla bekletmenin bi anlamı yok dedi.
Yusragezer Dlydmrcn korkma içini ferah tut bol bol dua et rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌺🌺
Rabia_dgn Dlydmrcn Güzel haberlerle gel Rabbim yardımcın olsun inşallah 🙏🏻🌸dualarında biz hamişleride unutma 🥲
Damla92 Dlydmrcn sağlıcakla kavuş mis kokulu yavrucuguna ☺️🫶 ağrısız sizisiz su gibi bir doğum olsun canım 🌸 korkma ilk kızımda aynı kilodaydi şuan senin bebeğinle. Kuveze girer mi bı sorun olur mu envai çeşit endişeler ile girdim doğuma ve çok şükür hiç birşey olmadı hatta çok hızlı toparlayıp büyüdü kg da aldı hızlıca. Sağlıklı olması kilosundan çok daha mühim 🫶