Hicran57 doktorum pregnom max diye bi multivitamin verdi balık yağı içeriyor 1 ay onu bitirene kadar öldüm dirildim midemi yakması ağzıma kötü tadların gelmesi iğrençti.. Doktoruma söyleyince decavit verdi 4. Ayımdan beri onu kullanıyorum (son ayımdayım) inan bana diğer takviyelerden çok daha iyi tadı ikiye kır iç ama bırakma.