Momybaby Kızlar, hamilelikte vesvese yaşayan var mı , sürekli bebeğim iyi mi diye düşünmekten moralim bozuluyor bunu nasıl aşabilirim
MorKelebek54 Momybaby sanirim asamassin asamayiz da 🤦🏻♀️ anne vesvesesi deniyo iste buna cok hareket etse acaba neden cok hareket ediyo bisi mi anlatmaya calisiyo diyorum gun icinde cok az hareket etse acaba bisey mi oldu hareket etkiyo diyirum cok normal canim yani boyle dusuncelerimiz ama nasil aşılır hatta aşılır mi hic bilmiyorum
bsrgns Momybaby ben de böyleyim ya :( aklım hep bebeğimde. Bi de tüp bebek olduğu için ekstra düşünüyorum. Aman bi keseyi görelim kalp atışını bi duysaydım bi 3 aylık olsaydı rahatlardım diye diye 17 haftalık olduk. Ama hala düşünüyorum şimdi de bi hissetsem hareketlerini rahatlarım diyorum😂 ama doğurana kadar rahatlamayacağımı biliyorum içten içeee