Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor? Benim ağrim ve çiş hissim oluyor sanki bebek idrar torbami tekmeliyor zaten erken haftalardan beri kasılmalarım vardi oda biraz artti üzerimde bi rahatsızlık hissi var sürekli huzursuzum. Perşembe randevum bakalım doktorumuz ne diyecek?