Serennak Merhaba kızlar göbek deliğim içe doğruydu şimdi 27 haftadayım ama artık dışarıda duruyor baya göbek fıtığı felan diyor intermetde başına gelen varmı zararlımı
Bekledigimmucizemm Serennak benimde genelde içerdedir ama hamilelikte dışarı çıktı hamilelikten dolayı o doğumdan sonra düzeliyor eski haline dönüyor
Saudaded Serennak ilk hamileliğimde çıkmadı bu hamileliğimde çıkıyor yavaş yavaş Doğumdan sonra eski haline dönüyor çevremdeki hamişlerde böyle oldu
cgnduru Serennak doktoruna sorarsın ama normal diye biliyorum bende olmuyor ama olan çok kişi var İnternete çok bakma…
Dusgezgincisi 37 haftalığız benimki de dışarda kontrole gittiğimde doktor da bişe söylemiyor. Demekki normal heralde