Selinnnce yok canım o bir engel değil dedi. meğer eşimde sıkıntı varmış tedavisiz olmazmış. Ama eşimde sıkıntı olmasaydı 6 ay bekleyeceklerdi normal yoldan gebelik oluşmasını yine de.
doktorlar perdeyi gebeliğe karşı olarak görmüyor tamamen. ama gebe kalındığında düşük riski oluşturuyormuş