Emoooss Bugün 2 li tarama ya gittim ve ense kalınlığı 1.18 çıktı 12 haftalık hamileyim normal mi dir sizce kan sonuçlarımı bekliyorum 1 hafta da çıkacak merak içerisindeyim 🙄