Yaseminmur26 Kızlar 3 gün var adetime bugün sulu açık pembe bir akıntı geldi ped taktım az birseh kahverengi siyaha dönük lekelenme olmuş kaset test yaptım negatif sizce ne zaman test yapmalıyım sizinde böyle oldu mu
Kafi Yaseminmur26 erken gebelik testi yapmanı öneririm benim adetime 4 gün varken lekelenmem oldu sabahtan oldu mesela ben akşama kadar bekledim belki devamı olursa diye ama olmadı erken gebelik testi çok ama çok silik çıktı
birmucize1 Yaseminmur26 adetiniz gectikten sonra yapin testi hem daha kesin sonuc verir benim adetim gectikten 5 gun sonra test yapmistim sipsilik cikmisti hemen kan verdim beta hcg 11 cikmisti ondan 1 hafta sonra yerlesme kanamasi yasadim koyu kahverengi akinti seklinde olup ⅔ gun surmustu
Kafi Yaseminmur26 predictor markaydi zaten en iyisi o ertesi gün kan verim beta 15 çıkmıştı daha çok yeniydi ve hamileysen hemen doktora gitmeni öneririm gebelikteki her kanama risk taşır ben geçen ay öğrendim 5 haftalikta düşük yaptım 1 ay oldu düşük yapalı daha
rabiasare48 Yaseminmur26 test yaptın mı ? Ne çıktı ? Benim hamileliklerimde ben 3 haftalıkken testte çıkıyor
rabiasare48 Yaseminmur26 olsun nasip bu zamana değilmiş bazen pozitif çıkıyor ama insanı daha çok üzüyor boş gebelik gibi ben yaşadım zordu Allah sağlıkla tez zamanda ve kolaylığıyla bi bebiş nasip etsin sana da