Bende 1. Bebegim erkekti durduk yere kusma filan hiç yoktu
Sadede 1-2 defa çok acıkmıştım acıktıgım için hafif bulantım olmuştu ilk zamanlar sonra hiç olmadı.
Şimdi 2. Ye hamileyim 8 haftalık
En az bi koku duysam yada sabah uyandıgımda midem agzımdan cıkacak
Aşırı mide bulantılı geciyor
Herkes cinsyeti kız ozman diyor ama belli olmuyor sanırım bu durum