Maviinci Kızlar 11. Haftadayim belirtilerim gitti kendimi çok iyi güzel hissediyorum ağrım sızım kanamam yok bu normal mi ?
Haticepltkaya Yavaş yavaş geçiyor kötü hissetmeler halsizlikler bulantı bende 11. Haftayım iki gün önce kontrole gittim hersey normal güzel çok şükür ☺️ Sizinde öyledir 🌸