Irmakelizim06 Günaydın Anne adayları 36 haftası bitipte ay sancısı yaşayan varmı belden vuran saat aralıklı gelen ağrılar yasıyorum 2 gün öncede yaşadım dus aldım geçti bugün sabah tekrar basladı 🙄 gerçek sancıya çevircekmi diye heycanla bekliyorum 😂😍
sonsuzmasalim Irmakelizim06 bebek doğum kanalına girdi mi bile? girince de çünkü böyle sancılar olabiliyormuş 🙈 benimde bugün 36 haftam bitecek sabırsızla doğum kanalına girmesini bekliyorum bu sancılar mahvetti beni😅
Sedayznn Irmakelizim06 benim bebeğimde döndü ama kanaldamı değilmi bilmiyorum 39+5 bu son 5gündür geceli gündüzlü sancım var ama devam etmıyor gelip gelip gidiyor ne zmn doğacak bilmiyorum 🤷♀️ çok yoruldum Çarşamba 40+0olcam ve doktora gitçem bklm
Irmakelizim06 sonsuzmasalim bilmiyorumki sadece baş geliş diyolar kanaldamı değilmi demiyolar perşembeye randevum var bugün yine sancı 😂 doğcaksa doğsun sıkıldım evde bi başıma :)) senindemi belinden vuruyo ağrılar?
sonsuzmasalim Irmakelizim06 aynen bende doğsun istiyorum da hayırlısı bakalım 🙈 evet belden vuruyor benimde ama sıcak bir şey tuttum mu iyiyi geliyor geçiyor. ebem sıcak duşta falan geçmesze doğum sancısı olabilir demişti 😅
Irmakelizim06 Sedayznn 40+6 olunca yatış veriyolar suni sancı veriyolar daha fazla tutmuyolar içerde canım inşallah bi an önce kendi sancıların gelsin :) sağsalim kucağına al bebişini