Kizlar 34+4 haftalik hamileyim 24. Haftadan beridir gebelik kolestazi var. Ursactive diye bi ilac kullaniyorum günde 3 öğün degerlerim normale döndü şuan herdey yolunda. Bu hastalikta fazla bekletmiyorlar 37 gibi aliyorlar bebeği. Şuan hersey normal yinede 37 de alirlarmi basina gelen varmi ilk gebeligim cok korkuyorum.