Ayse55_E ben ikiz gebeyim erken doğum olacağı için 30. Haftada hazırladım.çok öyle abartmadım gereksiz bir şeyler koymadım. Kendim için iç çamaşırı pijama koydum. Bebekler iiçin ikişer takım koydum. Battaniyelerinde ince ve bir tık kalın olmak üzere ikişer tane koydum. Bez biberon ıslak mendil gibi şeyler koydum zaten 1 gece kalacağım için abartmadım