Ozlmcnn6 Selam anneler 31. Haftadayım karnımda çatlak yok bundan sonra olma ihtimali var mı deneyimleriniz nasıldı🌸🤰🏻
Yagizinannesi_ Ozlmcnn6 38 oldum karnımda hiç çatlak yok lierqc kullandım bacaklarıma sürmedim bacagımda hafif bir çatlak oldu sadece
ttazeannee Ozlmcnn6 Doğumdan sonra bile çatlayan var o yüzden doğum sonrası da nemlendirici sürmeye devam edin diyorlar. Çatlağın ne zaman olacağı hiç belli olmuyor
deryaa45 Benimde çok geç çatladı karnım. Önce kaşındı bir kez kaşıdım ve önünü alamadım 😣 Eğer kaşınırsa asla kaşımayın çatlamaz inşallah benimde 30 da falan oldu