mucizemgelsin61 vücutta kalmaz. Genelde 24 saat olmadan bile atılır vücuttan. İlaç verilirken yani çekim esnasında bulantı, yanma, idrar kaçırma hissi olabilir çok normal bunlardan korkmayın. Zaten tekniker size gerekli bilgileri verir. Mr cihazından da korkmayın sadece gürültülü çalışıyor çalışma prensibi böyle. Giderken üzerinizde metal bulundurmamaya dikkat edin cihaz mıknatıs gibi metalleri çekiyor