mervenur242 kızlar ne durumdasınız karnınız çıktı mı hareketler hissediliyor mu? ben henüz hissedemedim ama göbüş çıktı 2 .ci olduğundan mıdır nedir 😅
Missprincess mervenur242 benim de hafiften çıktı. Hareket elimi koyunca hissediyorum arada pıt pıt yada kayma gibi ama hiç normal hissetmedim
huysuz__ mervenur242 karnım çıktı minik sivri tümsek oldu. 3 . Gebelik 2 haftadır hissediyorum 16+3 olduk
yeni-annelik mervenur242 benimde ilk gebeliğim 16+1 olduk ama bebeğimi hep altta kasıklarımda hissediyorum bir de çok sık tuvalete çıkıyorum daha hareketlerini hissetmedim
00pamuk00 16+4 iki üç gündür özellikle tatlı şeyler yediğimde kayma gibi seyler hissediyorum. ilk gebeliğim, bazıları ilk gebelikte 20.haftaya kadar hissetmezsin falan diyor ama hissediyorum işte yalan mi söyleyim 😂
yeni-annelik Sevginur61 valla bilmiyorum ki ilk hamileliğim olduğu için çok tecrübesizim bir sonraki muayenede soracağım doktoruma